Tags

,

journey-to-ithaca

Life is short … very short indeed! How right and  timeworn …this statement is…

It is up to us to prolong our stay on the Earth. Time  limit does not exist. We humans define everything.  So how do we extend our stay in this life?  Living in the “now”.

By bringing Beauty, Color, Joy, Love, Light, Healing, Compassion, Creation, Serenity,in our three-dimensional present, we open the door to the Universe , the multi-dimensional world. We knock in the walls and  crush the bonds that confine us.

We wake  from  slumber. Awaken, we free ourselves from the  cobweb that the Matrix has woven around us. I cannot tell you what to do exactly. The choice is yours. (free will… )

But I can tell you what I myself, do. Every morning I get up, I thank God, Father, the Universe, the Spirit,   the Oneness (you may call it as you wish) for the precious gift of life, for the goods that so generously mother earth has provided , for the Blessed crystal water,for nature and  beauty … I take the broom and dustpan and cleanse my being. I remove  the selfishness, the stress, the misery, the envy, the pain and the anger, I feel!

I open the Windows of my soul to let out  fear and  bring  in Love, light and harmony . I am grateful for every  single moment. I have a talk  with my higher self. Others call it meditation.  I  name it chat. I talk to Him about everything …  I ask for help … I express my queries make  my questions … and I always get the answers I need  at some point (where and when needed)  with messages, with coincidences and synchronization, thoughts, images, sound/voice, dreams! You believe  I don’t have problems. don’t you?

I assure you I  do have many – too many, in fact. But I do not allow panic and fear to enchain me. I do have moments when the light dims  and  the sky gets ominous …

I suffocate  then … but I understand that we need darkness to emerge into the light.Pain makes us stronger and wiser … Pain not fear. Fear leaves us prey in the hands of those who want to take control over us. I understand that none of this exists. It is  a  scenario in our minds – an illusion to mislead the soul.

We must have faith.  Faith heals everything. My soul will never be encaged.

I am the designer, the creator of  my own Truth. My own truth is of  gold color. enlivened  by the Christ Energy. Enlightened  by Jesus Christ. He is the shining beacon of my life and the compass in crossing the rough seas of existence.

I invite you to seek your own Ithaca. Turn within. Hoist the sails and navigate through your soul, without fear.  Release the child that you keep hidden inside. Embrace it . Recover the dreams, the meaning and aim of existence The voyage to Ithaca will be long and difficult , but  ” as long as you keep your thoughts

raised high, as long as a rare excitement stirs your spirit and body… you won’t be deceived … wise as you will have become ” (Constantine Cavafy )   , under the auspices of the higher power which  pervades your soul.


 

Η  ζωή είναι μικρή…πολύ μικρή! Πόσο σωστό και χιλιοειπωμένο… Στο χέρι μας είναι να μεγαλώσουμε το όριο παραμονής μας στη γη. Άλλωστε  το όριο του χρόνου δεν υπάρχει. Εμείς οι άνθρωποι οριοθετούμε το κάθε τι.  Πώς λοιπόν θα παρατείνουμε τη διαμονή μας σ’ αυτήν τη ζωή;

Ζώντας το  “τώρα”  . Φέρνοντας Ομορφιά, Αγάπη, Φως, Συγχώρεση, και Δημιουργία στο  τρισδιάστατο παρόν μας, ανοίγουμε την πόρτα στο Σύμπαν – τον πολυδιάστατο κόσμο.

Συντρίβουμε  τα τείχη … βγαίνουμε από τα μοτίβα  όπου έχουμε εγκλωβιστεί. Ξυπνάμε από το λήθαργο, αφυπνιζόμαστε, απελευθερωνόμαστε από τον ιστό  που έχει υφάνει το Mάτριξ.

Δε μπορώ να  σας πω τι  ακριβώς , να κάνετε… ελεύθερη  βούληση βλέπετε… Μπορώ όμως να σας πω τι κάνω εγώ.  Κάθε πρωί που σηκώνομαι, ευχαριστώ το Θεό, τον Πατέρα, το Σύμπαν, το Πνεύμα, το Όλον (όπως θέλετε πέστε το ) για το πολύτιμο δώρο της ζωής, για τα αγαθά που τόσο απλόχερα μου προσφέρει η μητέρα Γη, για τη βρώση και πόση, για το Ευλογημένο κρυστάλλινο νερό, για τη φύση  και την ομορφιά…

Παίρνω τη σκούπα και το φαράσι και καθαρίζω το  ” είναι ”  μου από  τον εγωισμό, το άγχος, τη μιζέρια, το φθόνο, τον πόνο και το θυμό!

Ανοίγω  τα παράθυρα της ψυχής μου για να φύγει ο φόβος και να μπει  η  Αγάπη, το  Φως και η Αρμονία – οξυγόνο στη ζωή μου. Εκφράζω  την ευγνωμοσύνη μου κάθε στιγμή.

Τα λέω με τον Ανώτερο Εαυτό μου. Άλλοι το ονομάζουν διαλογισμό.  Εγώ το λέω κουβεντούλα. Συζητώ μαζί του για όλα…  ζητώ βοήθεια… διατυπώνω τις απορίες μου κάνω τις ερωτήσεις μου… και έχω πάντα τις απαντήσεις που χρειάζομαι κάποια στιγμή (εκεί που πρέπει – όταν πρέπει) με μηνύματα , με συμπτώσεις και συγχρονισμό, σκέψεις, εικόνες , ήχο/φωνή, όνειρα!

Νομίζετε ότι εγώ δεν έχω προβλήματα; Έχω και πολλά – πάρα πολλά μάλιστα. Όμως δεν επιτρέπω στην τρομολαγνία , το άγχος και το φόβο να με αλυσοδέσουν.

Έχω και εγώ στιγμές που νοιώθω το φως να σκοτεινιάζει , τον ουρανό να χαμηλώνει… και εγώ να ασφυκτιώ… όμως έχω καταλάβει ότι χρειάζεται το σκοτάδι για να  αναδυθούμε στο Φως.

Ο πόνος μας κάνει πιο δυνατούς και πιο σοφούς. ΠΡΟΣΕΞΤΕ … ο πόνος όχι ο φόβος. Ο φόβος μας αφήνει έρμαιο στα χέρια  των  “επιτήδειων “. Έχω καταλάβει ότι τίποτα από αυτά δεν υπάρχει. Είναι σενάριο στο μυαλό μας – ψευδαίσθηση για να παραπλανηθεί η ψυχή. Πρέπει  να έχουμε Πίστη.  Η Πίστη γιατρεύει τα πάντα. Η ψυχή μου δε φυλακίζεται.

Εγώ είμαι ο δημιουργός της δικής μου Αλήθειας . Η δική μου αλήθεια έχει χρώμα χρυσαφί. Βάφεται  από τη Χριστική Ενέργεια. Φωτίζεται  από τον Ιησού Χριστό . Αυτός είναι ο Λαμπερός Φάρος  της ζωής μου  και η πυξίδα μου στην πλεύση.

Σας καλώ να αναζητήσετε τη δική σας Ιθάκη. Στραφείτε εντός σας. Σηκώστε τα πανιά και πλεύστε μέσα στην ψυχή σας, χωρίς φόβο.  Ελευθερώστε το παιδί που κρατάτε κρυμμένο μέσα σας. Αγκαλιάστε το. Ανακτήστε τα όνειρα, το νόημα και το σκοπό της ύπαρξης σας

. Θα είναι δύσκολος και μακρύς ο δρόμος μέχρι την Ιθάκη, μα…” η σκέψη σας υψηλή αν εκλεκτή συγκίνηση το πνεύμα και το σώμα σας αγγίζει”  Κ. Καβάφης) , υπό τη σκέπη της όποιας ανώτερης δύναμης διακατέχει την ψυχή σας.

 

© Ann Marie Zagorianos

 

 

