Tags

,

M.S. FINALLLL
 Agony…

Grief …

Insecurity …

Space narrows around me

and I suffocate …

Rope stretched over a volcano crater, my despair

but  I rope dance…

I am in   pain…

but  I silently suffer!

I am terrified…

but my fear explodes into a  CRY!

Endurance…

Struggle…

Hope…

People, LISTEN to me!

I  AM   HERE!

I put up my soul as   shield .

With clipped wings   and  dreams escapees

I  balance my life!

I  AM   HERE…

Still WAITING….

Still   SCREAMING….

Still   HOPING….!

I AM HERE!!!!!!!!

 

© Ann Marie Zagorianos

Author’s note: This poem is dedicated to all people suffering from Multiple Sclerosis.

 

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ  AΚΟΜΑ ΕΛΠΙΖΩ!

Αγωνία…

Θλίψη…

Ανασφάλεια…

Ο χώρος στενεύει κι εγώ ασφυκτιώ…

Σχοινί τεντωμένο πάνω από κρατήρα ηφαιστείου, η απελπισία

κι εγώ ακροβατώ…

Πονώ… μα  σιωπηλά υπομένω!

Φοβάμαι… μα ο φόβος γίνεται ΚΡΑΥΓΗ!

Καρτερία…

Αγώνας…

Ελπίδα…

Άνθρωποι, ΑΚΟΥΣΤΕ με!

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!

Ασπίδα προβάλω την ψυχή.

Ψαλιδισμένα τα φτερά με όνειρα δραπέτες

μα τη ζωή ισορροπώ!

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ …

Ακόμα ΠΕΡΙΜΕΝΩ…

Ακόμα ΦΩΝΑΖΩ….

Ακόμα ΕΛΠΙΖΩ…

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!!!!!!!

 

© Άννα Μαρία  Ζαγοριανού

Σημ. Συγγραφέα: Το ποίημα αυτό είναι αφιερωμένο στους ανθρώπους με σκλήρυνση κατά πλάκας.

 

 

 

